Minggu yang cukup sibuk

Salam & Hai

Minggu ni merupakan minggu yang meletihkan, aku menyiapkan tempahan pelbagai rasa cupcake untuk kawan opis 750 pcs dan hari ni aku kena menyiapkan wedding cake 2 tier untuk esok. malam tadi aku menyiapkan order choc cake (resipi kak Mis sapa lagi sifu aku yang creative) 250pcs, 12 cupcake hantaran dan 25pcs cake hari jadi. Sungguh meletihkan….apa-apa pun alhamdulillah rezeki Allah bagi melimpah-limpah buat anak aku.

Nanti aku paste gambarnya ye…bye

Leave a Reply

